Prevádzkovateľ:
Realitná kancelária RE/MAX Specialists
Prevádzkovaná pod právnickou osobou Real Estate Specialists s. r. o.
IČO: 56 144 741
DIČ: 2122215073
Sídlo: Petra Jilemnického 6118/15, 901 01 Malacky
Zápis v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 177075/B
Webová stránka: www.rxs.sk
Článok I. Predmet a rozsah Všeobecných obchodných podmienok
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len “VOP”) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri poskytovaní služieb súvisiacich s realitnou činnosťou, najmä sprostredkovanie predaja, kúpy a prenájmu nehnuteľností.
Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s týmito VOP a zaväzujete sa ich dodržiavať.
Článok II. Definície pojmov
- Prevádzkovateľ: Real Estate Specialists s. r. o., ktorá poskytuje služby ako RE/MAX Specialists.
- Klient: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrie zmluvu s Prevádzkovateľom.
- Služby: Sprostredkovanie predaja, kúpy, prenájmu alebo iné služby súvisiace s nehnuteľnosťami.
- Zmluva: Dohoda uzatvorená medzi Klientom a Prevádzkovateľom o poskytovaní služieb.
Článok III. Uzatvorenie zmluvy
- Zmluva je uzatvorená písomne, pričom za písomnú formu sa považuje aj elektronická komunikácia, ak je podpisovaná elektronickým podpisom.
- Zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami.
- Prevádzkovateľ je povinný poskytovať služby v súlade s dohodnutými podmienkami a slovenskými právnymi predpismi.
Článok IV. Práva a povinnosti Prevádzkovateľa
- Poskytovať služby s odbornou starostlivosťou a podľa zmluvne dohodnutých podmienok.
- Informovať Klienta o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na realizáciu transakcie.
- Dodržiavať povinnosti vyplývajúce zo Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
- Prevádzkovateľ nezodpovedá za nesplnenie povinností, ktoré vznikli z dôvodu vyššej moci alebo zavinením tretej strany.
Článok V. Práva a povinnosti Klienta
- Poskytnúť Prevádzkovateľovi úplné a pravdivé informácie potrebné na riadne poskytnutie služieb.
- Zabezpečiť súčinnosť potrebnú na riadne plnenie zmluvy.
- Uhradiť dohodnutú odmenu za poskytnuté služby v zmysle zmluvy a týchto VOP.
- Klient má právo byť informovaný o priebehu sprostredkovania a o ďalších krokoch.
Článok VI. Odmena a platobné podmienky
- Výška odmeny Prevádzkovateľa je stanovená dohodou medzi zmluvnými stranami a je uvedená v zmluve.
- Odmena je splatná po úspešnom sprostredkovaní transakcie alebo podľa dohodnutého harmonogramu.
- Platby sa uskutočňujú bezhotovostným prevodom na účet Prevádzkovateľa, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
Článok VII. Zodpovednosť za škodu
- Prevádzkovateľ zodpovedá za škodu spôsobenú porušením povinností, ktoré mu vyplývajú zo zmluvy alebo zákona.
- Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nepravdivými informáciami poskytnutými Klientom alebo treťou stranou.
- Akékoľvek nároky na náhradu škody musia byť písomne uplatnené do 30 dní od ich vzniku.
Článok VIII. Odstúpenie od zmluvy
- Klient aj Prevádzkovateľ môžu odstúpiť od zmluvy písomne, ak druhá strana hrubo poruší zmluvné povinnosti.
- V prípade odstúpenia je Klient povinný uhradiť náklady vynaložené Prevádzkovateľom do dňa odstúpenia.
Článok IX. Reklamačný poriadok
- Reklamáciu na kvalitu služieb je možné uplatniť písomne na e-mailovej adrese [email protected] alebo poštou na adresu sídla Prevádzkovateľa.
- Prevádzkovateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej doručenia.
Článok X. Záverečné ustanovenia
- Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a Klientom.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť tieto VOP, pričom zmeny nadobúdajú účinnosť ich zverejnením na webovej stránke Prevádzkovateľa.
- V prípade, že niektoré ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, nemá to vplyv na platnosť ostatných ustanovení.
- Tieto VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1.12.2024.